anne905 evet hiç bişey yakışmıyor be olmadığı için direkt zayıf olduğumun farkında olanlar hemen yorumluyorlar beni kırılır mı diye düşünmeden. Oysa ben arkadaş yada çevrem kilo aldığını fark ettiğimde bile yorum yapmıyorum sorduklarında bile kilo vermişsin yada yoo almamışsın diyorum onu dedikten sonra bana direk eleştiri ayyy nasıl zayıflamışsın ama sen diye