Zeytmz Kızlar önerilerinize talibim çok zayıfladım hastaneye vs gittim bişey çıkmadı kilo almak istiyorum ne yapabilirim acilll öneri tavsiye istiyorum ne yemeliyim emdiriyorum ne yesem süte gidiyor sadece 170 boyum var 44 kiloyum lütfen yardımmmm 😓😓
Zeytmz Zeytmz uyku düzenim Allak bullak bebegım gece uyumuyor bende uyumuyorum gündüZe çevirdi uykusunu 😞😞😞
Zeytmz gurturk bilmiyorum iştah kaybı yaşıyorum bebekten dolayı aç kalıyorum çok yapışık bana ağlıyor hemen kucagımdayken ayakta atıştırıyorum yorgunluktan o uyuyunca uyuyorum 😔
Zeytmz gurturk bide eşim bu aralar iş değişikliği yaptı kendine iş kurmak için yapmadı ve parasız kaldık evimize zar zor ekmek vs alıyordu aç kalıyordum adam akıllı yiyemedim 😔 bu yüzden etkiledi beni çünkü metabolizmam çok hızlı 😕 anneme söyledim utanarak hemen kardeşime söylemiş bir sürü yiyecek getirdi fakat üzüntü ve çaresiz kalmamız beni bu hale soktu 😔 suan bile maaş alsında dolabı doldurayım diye can atıyorum ne gibi yiyecekler yemeliyim ki kilo alayım bu yüzden yazdım normal kilom 55 ti hiç bu kadar çekmemiştim 😓
prensesannesi772 Gece yemeği kilo aldırır, bu aralar alışkanlık oldu çok geç uyuyorum, o yüzden gece acıkıyorum birşeyler yemeden uyuyamıyorum, gece mutlaka yemek ye kilo aldığını fark edeceksin
Zeytmz prensesannesi772 yiyorum ama sadece adam akıllı gece vs inanın gündüz yine bişeyler yiyorum akşam yemeği falan ama az yiyorum doyuyorum hemen 😔
Defnemmm1 prensesannesi772 bende bayan gibi zayıfım ama bu bazılarında ile yaramıyor maalesef 🙂bu zamana kadar bende hiç yaramadı keşke yarasa
prensesannesi772 Şimdi karnım gurulduyor😁 bişeyler yemeden hayatta uyuyamam, birazdan kalkıp yiyeceğim gelsin kilolar😂
Zeytmz prensesannesi772 işte zamanında çok guruldadı ama dolapta yiyecek yoktu 😢 şimdi işe şükür var ama guruldayan midem biraz yiyiyor doyuyor 😓
Benvekizim Emzirme döneminde süt bebeğe yararsa anne kilo verir genelde .bol bol ye ama emzirme bttiginde kilo alıcaksın emin ol
Zeytmz Benvekizim inşallah ama böyle giderse bebegım memeden kesilene kadar ben iyice ericem 😔 dışarı çıkmak istemiyorum toplumun zayıflamış diye yorumlarından öz güven eksikliği yaşıyorum yakın arkadaşımın kardeşinin düğününe bu yüzden gitmedim 😔 artık çok yoruldum aynı şeyleri duymaktan 😔 kendimi çirkin hissediyorum
anne905 Zeytmz bu ben😏 doğum yaptım 20 kilo almıştım 2 ay içinde gitti hepsi eski kiloma döndüm 48 kiloyum şuan 1.70 bıyum var ne giysem yakışmıyor ben emzirmiyorum da kızım 4 aylıkken bıraktı şuan 11 aylık. Napsam alsam diye düşünüyorum giydiğim hiç bişey yakışmıyor
prensesannesi772 Zeytmz anlıyorum zor bir durum bende yaşıyorum bu durumları şuanda ev yaptırıyoruz kendi çabamızla elimizde biraz para biriktikçe parça parça tamamlamaya çalışıyoruz benimde çoğu zamanlar oluyor öyle dolabımda da lüks şeyler YK şuanda dolapta ne bulduysam çay kattım teremyağı zeytin reçel bunlar var şimdi önümde yiyorum alışkanlık oldu illaki birşey yiyeceğim
prensesannesi772 Zeytmz insan ister istemez stres te yapıyor kimseyede söyleyemiyor iştah tamamen gidiyor o yüzde de kilo vermiş olabilirsin bende çok zyıflamıştım şuan iyiym şükür
gurturk Zeytmz maalesef ki tek Eş çalışınca böyle oluyor hepimiz öyleyiz. Cici bebe, muz, mayonez yiyin bol bol