Ben doktorları anlamıyorum 4 aylık bebeği nasıl ek gıdaya başlatma onayı verirler acaba siz mi yanlış anlıyorsunuz bebeğim 5 buçuk aylık bu ay az kilo almasına rağmen doktor ısrarla 6 ay olmasını bekleyin acele etmeyin dedi çünkü anne sütü en faydalı olan bu ayda sürdürmeyi istedi cidden anlamıyorum neye göre karar veriliyor