Canmete hep 1200 Gr civarı kilo alıyordu 4. Ay kontrolünde 280 Gr almıştı boyu uzamıştı ama kilo alımı yetersizdi mama başlayalım dedi doktoru ama kabul etmiyor biberonu kesinlikle piyasadaki bütün mamaları da denemişimdir hiçbirini almadı biberonda değiştirdim ama yok. Doktoru o zaman ek gıdaya başlayalım dedi. Ben ilk oğluma da 8 sene önce 4. Ayda başlamıştım ama o mama içiyordu anne sütü almıyordu aslında 6. Ayda başlayacaktık bu oğlumda da ama kilo alımı az olunca geçirdi doktorumuz. Bu arada tüm kriterleri karşılıyor. Destekli dik oturması, kaşığı görünce ağzını açması, doğum kilosunun 2 katına çıkmış olması vs.