fatmakcay evet biziimkide oyle soyledi bir aydan önce cıkmıcak hazırlık olun dedi o cok şükür bebegim o kadar savaştı gelişimi ileşme süresi cok hızlıydı doktorumuz bile bu kadar inatla hayatı sıkı sıkı tuttundu ki dedi sonra bebegimizi almıstım. Sonrası cok zorlu bir süreçten geçtik cok düşük bir kiloyla elim kadar bir bebekdi diger anlarden cok daha fazla dikkat etmemiz gerekti. Çok şükür yinede