EsrraZ fatmakcay şuan kontrollerimiz devam ediyor aşırı kansızlık bu erken doğan tüm bebeklerde var maalesef kalbinde delik var birde bağırsak sorunlarımız var erken doğuma bağlı şuan çok şükür bu şekilde
KayraVeAnnesi_06 fatmakcay Nasıl bir sıkıntı , doğduğunda solunum sıkıntısı vardı birde tansiyon problemi o yüzden takipte kaldı ve ilaç tedavisi oldu Çıktıktan sonrada uzayan sarılığı oldu ama hiç ciddi derecelere gelmedi çok şükür 🙏🏻
fatmakcay KayraVeAnnesi_06 benimde solunum sıkıntısı ve enfeksiyon var inşallah benimkide iyileşip erkenden çıkar 7 gün oldu bugün 😐
limonbebek fatmakcay gebelik zehirlenmesi yaşadım erken doğum oldu kilosu azdı oyüzden çok şükür hiçbir sıkıntısı sorunu olmadı