Ocakalti evet en derin nokta bu aslında hani 2.5 aydır eşimle oturmuşluğum maksimum 1 hafta yoktur. Bu durum psikolojimi yormaya başladı. şu olur, bu olur diye düşünmek değilde korku, tedirginlik gibi aslında ifade edemediğim bir his. 9 ayı hep kaybetme korkusuyla geçirdim. 6 aylık olana kadar elimi karnıma koyamadım, 1 çorap bile alamadım birşey olursa alışmayım zoruma gider falan diye. 6 aylık olduğunda eşim kalp krizi geçirdi sonrasında benim tansiyon sorunum çıktı bebekte gelişim geriliği var, suyu az, erken doğum riskin var, ciğer geliştirici yapalım falan filan denmişti. İlk 10-15 gün anne olduğumu idrak edemedim çünkü doktorlara göre benim çocuğum olmazdı tüp bebekle bile %10 şansım vardı ve tüp bebekle bile olmamıştı. 6 ay sonra kendiliğinden oldu elhamdülillah rabbime. Kaybetme korkusumu farklı bir şey mi idrak edemiyorum. Anlatamıyorum yani