Kızlar bebeğim 2 ay 14 günlük, 8 sene sonra türlü tedavilerden ve 1 kimyasal gebelikten sonra oldu çok şükür Rabbime. Sıkıntılı, zorlu ve bollllca korkulu bi hamilelik geçirdim. Bebeğim uyurken onu yalnız bırakamıyorum. Örneğin gece uykusuna 8 gibi geçmiş oluyor ama ben mutlaka başına birini koyuyorum. Ben, annem, eşim, kardeşim falan bebek uyurken asla tek bırakamıyorum birşey olacak, bir aksilik çıkacak vs vs… Uyurkende flaşı açıp hareket ediyor mu, nefes alıyor mu diye kontrol ediyorum. Hamileliğimde gelişim geriliği var vs denmişti ilk doğduğu sıralarda 1 hafta boyunca gece gündüz gözümü kırpmadan başını beklemiştim. Zamanla geçecek, geçer diye bekliyordum şuan uyumaya uyuyorum ama asla yalnız bırakamıyorum. Herkes böylemi? Benmi tuhafım? Bu durum geçecek mi? Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız 😔