@Nurbukekiyli öncelikle merak edip yazdığınız için teşekkür ederim cuma sabah sesi boğuk boğuk çıkmaya başladı bizde hemen acile götürdük röntgen çekildi kan verdi birazda serum verildi idrar veremedik yapmadı taburcu olduktan sonra arabaya binerken yaptı doktor da gerek duymadı augmentin zaten kullanıyoruz diye röntgen temiz çıktı kanda enfeksiyon çıktı büyük ihtimalle benden geçti çünkü bende salı günü kan vermiştim enfeksiyon çıkmıştı 0-5 aralığında olması gerekirken benimki 57ydi kızımın kandaki enfeksiyon değeri ise 22 çıktı bezinde ki çiş rengi koyu sarıya döndüydü doktor büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu da vardır dedi hali hazırda ilaç kullandığımız için ilaç vermedi dün sabah 6 gibi yine 38.5 oldu ateşi duşa sokup calpol verdim akşam 6 buçuk gibi yine yükseldi 37.7 filandı ondan sonra daha da yükselmedi sanırım antibiyotik etkisini gösteriyor burun akıntısı devam ediyor ve bezdeki koyu renkli çişte hâlâ devam ediyor