koltuk altlarına diz altına ılık suyla ıslatıp bez koyun 5 dk yapın 5 dk yapmayın demişti hemşire bize. bu arada ayaklarında hep çorap olsun kan dolaşımı için dedi. çünkü ateş yükselirken el ayak buz keser burdan anlarsınız yükseleceğini. alkollü şeyler kolonya sirke vs sakın sürmeyin dediler. 4 saat arayla ateş düşürücü verebilirsiniz. 39 u geçerse acile gidin.