Suhedalm Mervetnl tabi ki ya. Elimde fazladan olsa aklımın ucundan geçmez parasıyla satmak. Geçim sıkıntısı mı diyelim ya da dolandırıcılık mı bilemedim. 😅😅😅
Mervetnl Suhedalm geçim sıkıntısını anlarım kimse için kolay değil, biz iki kişi çalışıyoruz ona rağmen zorlanıyoruz ama bu yine de parasız alınan bir şeyi parayla satmayı açıklamaz ya bilmiyorum benim inancımda, vicdanımda el vermiyor anlamda vermiyor 😅