Mervetnl her mamayı devlet yüzde yüz karşılamıyor bağzı raporlarda yüzde 20 katkı payı ödeniyor satanlarda ee biz para verdik diyor, bizde daha önce kullandık elimizde 10 kutu kadar kaldı doktora verdik ihtiyacı olana versin diye, satılmasını doğru bulmuyorum, daha önce forumda yasaktı postlara izin vermiyorlardı ama değişmiş sanırım