Benimde bir kaç aydır aynı güne geliyordu bu ay 2 gün gecikti. Hamile olmam için bir sebepte yok aslında fakat internetten baktıkça kafam karıştı. Kızım daha yeni 6. Ayında ek gıdaya başlayacağız eşimde bende dikkat ediyoruz şuan erken diye düşünüyoruz. İnşallah değilimdir. Siz istiyorsanız inşallah hamilesinizdir 🤲 ne olur sizde dua edin inşallah ben değilimdir 🙈