Aybarsegebebek Adetim 3 gün gecikti. Normalde gecikmezdi. En kötü olmam gereken günün ertesi sabahı olurdum. Karın kasık bel ağrılarım çok fazla. Peçete ile de bakıyorum pembemsi hiç bir şey yok. Aşeriyo gibi de hissediyorum. Burnuma bazen yiyecek kokuları geliyo
snyck Aybarsegebebek olabilirsiniz 🫠 olmayadabilirsiniz internet tarayıcısı üzerinden kan alıp yada ultrason yardımı ile bakma şansımız yok
Aybarsegebebek snyck ben aylardır uğraşıyorum testler yapıyorum artık negatif görmekten korkuyorum bu yüzden sizlere danıştım
Aybarsegebebek Berilsmom13 yapıcam zaten ama bir çok negatif gördüm umutsuzluğa kapılmaktan korkuyorum
snyck Aybarsegebebek inşallah beklediğiniz olur ama psikolojik olarak bunları hissetmekte mümkün mecburen kan verip yada test alıp bakmanız gerekiyor tavsiye olarak biraz akışına bırakın stres yapıp hemen istediğinizde tam tersine hamilelik olmuyor