Merhaba. Mastit yazısını görünce bende başıma geleni yazmak istedim. Yeni doğum yaptığım zamanlar göğsüm şişmişti ertesi gün inip diğer tamamen şiddetyi şişiyordu dayanamaz hale geldim.. Neler yapmadım ki. Sıcak su koymak, duş almak, taramak, emzirmek, ters emzirmek, lahana koymak ne biliyim her şey işte ne derlerse yaptım ama fayda etmedi gittikçe şişiyordu. Elle sağmakten daha işe yarar herhalde dedim makina aldım bir kere kullandım daha kullanmadım. Neyse dra gittik sağcan dedi başka bişey demedi. Sağdım ettim geçmedi. Derken emzirme danışmanına gittik. Memeye baktı bebeğimi emzirmemi söyledi izledi bilmem ne dediki. Bu zamana kadar yaptığın her şey yanlış. Sıcek değil soğuk koymalısın sen. Bazen yanlış yönlendirilebeliyoruz. Acaba sizinde böyle bir durum olabilir mi? Eğer göğsünüz şiş olsada sütünüz akıyorsa tıkalğ değilse sıcek yerine buz koyun