Bebektsk1 çok geçmiş olsun. Ben de iki kere mastit oldum. Ama çok şükür ameliyat durumuna gelmedi. Çok acılı, çok sıkıntılı bir durum malesef. Sabaha kadar ağlayarak emzirdiğimi biliyorum. Sıcak duş ve lansinohun göğüs için ısıtılan pedleri var onları kullanabilirsiniz. Bol bol masaj yapın sıcak uygulamadan sonra. İnternette masaj videolarını bulabilirsiniz. İnstagramda annesutudoktoru hesabına da bakmanızda fayda var. Ben bir de şunu fark ettim; rezene, kimyon, papatya gibi bitki çayı içtiğim gün şişlik oluşuyor ben de.