Sürekli kucak isteyip acaip derecede yüksek ve tiz sesli ağlıyor sanki bisey olmuş gibi kucaga alınca dakinleşip duruypr sürekli huysuz gece uyanınca uyumuyor artık ne yapacagımı sasırdım atakta gözüküyor uygulamada bunların hepsi atak olabilir mi arkadaşlr korkmaya basladım tüm tepkileri aşırı yogun dısarıda pusetindw normalde uyuyan bebek asla uyuyamıyor kendini kasıyor uykusu gelince