irmaks0 dişler erken geliyor olabilir, bizde de 4.ay aynı şekilde oldu bir anda elimi ısırmaya çalışınca elime bisey battı bir baktım ağzında iki tane diş 🤯 Diş ve atak aynı döneme gelmişti, biraz zorlayıcı olacak ama 1hafta içerisinde düzene oturuyor.
Kontrol edebilirsin eğer damakları şiştiyse diş kaşıyıcı alın, buzlukta biraz soğutup damaklarına değdirin çok rahatlatıyor…