Bsrgrbzz bizim doktor beni panikletmek için elinden geleni yaptı 5. Günlük sarılıktan gittik ayyy bu çocuk down diyip attı bana kızımı. Şimdi mahkemeliğiz o ayrı dava. Bu çocuğun kalbi çok sıkıntılı dedi bakar bakmaz bizi acilen kalbe gönderdi biz ağlaya ağlaya gittik eşimle downu unutup ya kalbinde sıkıntı varsa diye kalp doktoruna gittik o gün içinde neden getirdiniz yahu bu çocuk sapasağlam dedi kızım 3. Aylık olduğunda mahkemeye verdik sonra doktor dedi ki ben başka bebekle karıştırmışım senin kızını dedi. Böyle doktor adı altında insanlıktan nasibini almamışlar dahi var inan. Bence hemen bir genetik doktoruna götür ben öhle yaptım anında anlıyor olup olmadığını