Harrye23 bizimde bezli çoğu yer alıyor ben yarım gün verdim . Kış geldi artık parka gidemiyoruz.etrafımda çocukta yok evde artık yetemiyoruz diye sabah gidiyor öğlen alıyorum ama yaza doğru tam gün vermeyi düşünüyorum güzel etkinlikler yapıyorlar . Küçük diye çok düşündüm ama şimdiki çocuklar çok farklı artık yetemiyoruz biz bide çalışıyorum ben evden . Evde kalsa canı sıkılıyor tv istiyor.