Bir de bu aşıdan sonra ağrısı oldu bacağında sanırım yazık dokundurmuyor oraya elleyince ağlıyor kıyamam özel aşılar konusunda böyle olunca çok kararsız kalıyorum çünkü nerdeyse her ay bir aşı var sizlerde de böyle eklem ağrısı yada kol bacak ağrısı yaşayan oldu mu ne yaptınız kızlar 🙏🏼