Hoşgeldin yamacıma gel 🤣 7 ay oldu doğum yapalı bende de aynı sıkıntı var hemde 7 aydır sürekli kanamam var doktorada gittim bişey gözükmüyor dedi. Hala devam regli oluyorum bitiyor öbür hafta lekelenme başlıyor bitiyor regli başlıyor 1ayın nerdeyse 15-20günü kanamayla geçiyor