Kızlar ağustosta doğum yaptım 40 günden fazla süren kanama oldu ondan 17 günden sonra leke şeklinde bir haftadan fazla süren lekelenme oldu ondan 12 gün sonra da bir hafta leke şeklinde devam etti, şuan tekrar gördüm
Sökülemiyorum normalmidir acaba bir düzene giremedim başına gelem var mı