Geçmiş olsun. Bizim bebeğimizde de olmuştu bebek hemşiremize sorduk kaynatılıp ılımış suyla( sıcağa yakın) pamuğu ıslatın içten dışa doğru tek seferde silin dedi uyguladık bir de gözyaşı kanalı masajı var internetten izleyin onu yaptık iki üç gün içinde tamamen geçti ☺️