neon12 benim başıma geldi ama oğlum 11 aylıktı. Yumuşak temiz bez mendilini ütü sürerek iyice ısıttım mikroplar ölsün diye soğuyunca daserum fizyolojik döktüm ve onunla yavaşça temizledim her çapak olduğunda. Doktor doğru yapmışsın çapaklı kalması iyi değil ama temizlerken de böyle hijyene çok dikkat etmek gerekir dedi. Göz enfeksiyonunu çok ciddiye almak laZım çok kolay kulağa geçer dedi. İhmal etmeden hemen götürün çünkü bebeğiniz çok küçük o yüzden size farklı şeyler de önerebilirler. Geçmiş olsun minnoşa.