Uykusuz-annee defnezumram doktorum 2 aylıktan sonra kaldırmayı kes dedi 43 günlükken 3 saate bir emziriyordum
defnezumram Uykusuz-annee bende öyle yapıyordum ama mama fazla kilo yapıyor gibi biraz o yüzden uykuya versin kendini dedim
defnezumram -goksu_18 annemde bana aynısını dediği için dokunmuyorum bende valla bakalım kilo alımı ne durumda ne diyecekler 15 gün sonra duruma göre hareket etcem
defnezumram ikibebebiranne_ özellikle 7. Ayda bebekler anne baba yanında mı diye arandığı için uyanıyormuş terkedilmekten korkuyorlarmış yani o yüzden bu aylarda uykularının çok bölünmesi
Mhdbtl--- @“motherisbackk”#bu altı ayda bebeklere güncelleme geliyor gece uykuları kâbus oluyor çok ağlıyor benim bebekte niye anlamıyorum
Tansukiz defnezumram bolca uyu bacım şu an lale devrindesin 1-2 aya kalmaz gece çok sık kalkıyor demeye başlarsın 😅
organicanne defnezumram arkadaşım bu buraya yazılır mı nazarımız felen değer 🤣🤣 asla ağlamayana meme yok 🥲
motherisbackk Dlk55blt-rdvn aynısı aynısıı 6 aylık en fazka 1 saat uyuyor uyku eğitimi almayı düşünüyorum birde meme destekli uyuyor :(