defnezumram
Benim bebeğim ilk günden böyleydi
İlk gün geldik gece etmiyordu dudaklarını açmıyordu asla
Diğer gecelerde de gözleri açik olurdu yine dudaklarımı inatla açmazdı.
Ondan sonra da zorlamadım hiç
Ne zaman isterse o zaman emdi. Akşam 8 de yatıp gece 4 te emiyordu
Şuan 3 aylık alişkanlığı devam ediyor, kilo alımı iyi.
2 yaş oğlum var ikisi akşamları aynı saatte yatar rahat ederim.
Sarılık sorunu yoksa bölmeyin, uykuya da ihtiyacı var