bedirhan2707 şu sıra bende bir yazlık küçülen ayırmam gerekiyor ama bende bir dolap içine giremiyorum. Normal de çoraplar ve iç çamaşırları için düzenleyicilerden kullanıyorum. Gömlekleri açıktan koyuya doğru asarım. Şallarımı günlük takıp yıkar haftalıkta toplu ütülerim. Atletler bir çekmece, badiler ve içlik tunikler bir tarafta olur. Pantolonları da koyudan açığa doğru sıralarım, alırken de dağıtmadan alırım. Dağıldığında da çok karışmadan toplarım. Dolabı günlük, dışarı koyafeti olarak ayırırım. Çocuklarda da evde giyilen okulda giyilen ve dışarı olarak genelde takımlayıp katlarım, daha kolay oluyor. Katlarken düzenli olmak önemli aslında, mutfakta da herşeyin yeri varsa ona göre toplarım. Dolabınız az eşyanız çoksa ona göre eleyip azaltın,