Kızlar iyi akşamlar. Evim evet dıştan görünce derli toplu temizdir. Ama gelin görünki dolaplarımın içleri karman çorman ve bunu çocukluğumdan beri asla düzene oturtamadım mutfak olsun giyinme odam olsun. Annem ne var ne yoksa yıkar ben düzenler ve iki güne yine aynı olurdu. Şimdi evde yıkacak annem yok ve hepsi karman çorman 😬 Bunlara bir el atmak ve kalıcı çözüm bulmak istiyorum ama çok gözümde büyüyor. Sizin önerileriniz neler acaba?