Durefsan ben yeni doğan dönemi hariç giydirmedm 1 aylık falandı çıkardım tamamen.şuan 3 yaşına giricek çorapsız uyur ev kaç derece olursa çorapla uyutmam kendimde uyumam yataga çorapla girse kendisi direk çıkarır ya alıştı yada rahatsız ediyor mesela eve girer girmez montu çorabını çıkarır direk gündüz bile evde çorapla gezdirmem onun yerine ayaklı pijama giydirirm çnkü beni rahatsız eden şey onuda eder hoş ayagında çorap olsa kendisi atıyor demek ki rahatsız ediyor onuda