Durefsan Kızlar bebeğim 8 aylık. Çorapla uyutmuyorum.Ama bazıları ayakları üşür giydir diyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
GunesSila Durefsan valla ben uyutuyordum ama çıkardım 3-4 gecedir uyutmayın diyenler vardı ayaklarını örtüyorum onun yerine gece sık kalktığım içinde kontrol ediyorum zaten şu sıralar hava da evlerde çok sıcak
2prenses1pren Durefsan sıcak bir memleketteyim ama gece yinede serin diye çorapla uyutuyorum çorap olmadığında ellediğimde ayakları soğuk oluyor üstünü örten bi bebek değil
Dolores Durefsan soğuk memleketteyiz geceleri evimiz şu anda 22-23 derece oluyor. Çorap giydirmezsin ayakları ve bilekleri buz gibi oluyor ertesi gün karnı ağrıyor. O sebeple ayağını sıkmayan ama sıcak tutan çorap giydiriyorum ben artık
Durefsan GunesSila benim kızım üstünü çok açıyor. Uyku tulumu giydirip öyle yatıyorum ama ayakları soğuk oluyor
Durefsan Dolores benim bebeğimin de ayakları buz kesiyor. Ve bu ara gazı çoktu. Acaba ondan dolayı mı 🥺
Doga0812 Durefsan geçen kış uyku tulumu büyük olduğu için ayakları içinde kaliyodu suan da ev sıcak oluyo ama illaki ayaklari soğuk oluyo bazen ama hiç sorun olmadı ayak kısmına örtü oluyorum sadece
Bett1 Durefsan ben uyutmadim hiç 5 yaşındaki oğlumu bebekliginden beri. 4 aylık bir oğlum daha var. Kışları şöyle yapıyorum ayaklı uyku tulumları kullanıyorum ben
Nur_61 Durefsan ben ağrı gibi Bi memlekette yaşıyorum büyük oğlum 4 yaşında küçüğü 2 yaşında ikiside 40 çıktıktan sonra daha çorap giydirmedim giydirmiyorum da
2prenses1pren Nur_61 sobalı mı eviniz kaliferliyse o tarafta evlerin içi kışın çok daha sıcak oluyor😅
Minikkusuumm Durefsan valla ben gece çorapsız yatamam ayaklarımın üstü buz gibi oluyor o yüzden oglumada giydiriyorum
Binnur_cam Durefsan ben çorapla yatırıyorum 6 bucuk aylık çok üstünü açıyor 10 kere örtüyorum 20 kere açıyor sıpa 😅