MiracAlpinveUmutunAnnesi zamanla olacaktır diye düşünüyorum. bu benim gözlemim ama akranları ve çevresi ile daha fazla iletişim kuran çocukların dil becerileri daha hızlı gelişiyor ama 23 aylıkmışta biraz zaman geçsin o da konuşmaya başlar, çevre ile daha fazla iletişime geçer, hatta ne kadar çok soru soruyor diye yorar bile sizi, kendinizi üzmeyin ☺️