benden iyisiniz aynı boy 48 kiloydum asla doğal yollardan yemek yiyerek kilo alamadım 3 sene yüksek doz kortizon kullandım sağlık sorunundan dolayı o bile aldırmadı kilo siz düşünün doğumda 23 kilo aldım çocuk doğar doğmaz fisstt diye gitti hepsi şimdi şunu fark ettim geç saatlerde tatlı yiyip yatıyorum öyle öyle 3 kilo alabildim