Aysegull29 bünyeyle alakalı diye düşünüyorum. Ben sezaryen doğum yaptım kesin göbek kalır diyordum çünkü çevremdekiler hep öyle söylüyordu. Ama ameliyattan bir çıktım karnım yumuşaktı sadece kesi yerinde hafif bombe vardı oda bir iki aya kayboldu. Kuzenim normal doğum yaptı onun göbeği sarktı kendisi zayıf olmasına rağmen 🤷🏻♀️ iki türlüde olsa bünyeye bağlı bence o yüzden. Tabi biraz zaman geçince sporla desteklenirse kalan göbek gider diye düşünüyorum.