Aysegull29 zamanla eriyor canım şuan emzirme dönemi olduğu için diyet yapamazsın emzirme bittiğinde yediğine içtiğine dikkat et Birde youtobeden göbek eriten şeylere bak Ben ilk kızımda doğum yaptım Ay kriz geçirecektim kilolu görünce kendimi alışmışım 50 kiloya sonra zamanla kızım 2 yaşına gelince reglda olunca yürüme evresidir filan emzirme dönemide bitince sıkı diyetle ve sporla eridi Şimdi yine doğum yaptım 13 yıl sonra sil başa döndük🫣Emzirme bitene kadar kafayada takma bişeyde yapma mecburen yiyoruz