Deletedmom196 Kredi çekmekle aynı. Organizasyon ücreti adı altında faizlerini alıyorlar senden. Sonra kaç ay yatırdığın parayı kullanıp değerlendiriyorlar. En azından kredi çekersen parayı direkt aliyorsun sonradan ödüyorsun. Biz de girmiştik sonra eşimle düşündük mantıklı gelmediği için geri çıktık ama zor oldu geri çıkmak. Bir sürü davaları var biraz onlara da bak ve bence girme