Deletedmom196 faiz olmuyor, para biriktiriyormuşsunuz gibi de düşünebilirsiniz, babamlara kura çıkmamıştı tam emin değilim ama 3 yıl kadar beklediler sanırım. kura ile kısa sürede ev çıkar ise daha avantajlı oluyor ama o kısmı biraz da şans işi, babamın arkadaşı beraber girmişlerdi, ona 2. kurada falan çıktı mesela