liva3652 şöyle söyleyim bu durum eğer bebeklerimizde varsa anne ve babadan iki taraftan da hastalıklı genin alınması ile ortaya çıkıyor
Yani çocuğun hasta olması için anne de baba da kesin taşıyıcı olmalı ortaya çıkma ihtimali çok düşük ama çıkabiliyor biz de tek bir ebebeyn taşıyıcı diğeri sağlıklı tek hasta geni aldığı için taşıyıcı olmuş tabi şöyle söyleyeyim hasta da çıksaydı korkulacak bir şey yok emin olun o kadar çok araştırdım ki ben bu durumu okumadığım makale kalmamıştır ve bu durumu yaşayan insanlar her gün mutlaka o ilacı aldıkları sürece normal insanlar gibi hayatlarına devam ediyorlar tabi hamilelik sonrası lohusalık vs ilk duyduğumda dünyam başıma yıkılmıştı benimde ama inanın olabiliecek en hafif genetik rahatsızlık bizim metabolizma doktorumuz çocuğumda bir hastalık olacak olsa bu olsun isterim demişti bize tedavisi çok basit demişti. Rabbim dermansız dert vermesin en kısa zamanda umarım güzel haberler alırsınız sizde