fatmaclk629_ öncelikle çok çok geçmiş olsun.. bir anne olarak halinizden en iyi ben anlarım çünkü zamanında benim kızımda da aynı problemi yaşamıştık.yanlış hatırlamıyorsam 2-3 kez falan topuk kanı alınmıştı bebekken,ondan sonra emin olundu ki biyotinidaz eksikliğimiz varmış..insan ilk başlarda üzülüyor fakat çaresiz bir durum değil Allahtan :) biz de tam olarak hatırlamıyorum fakat bi süre ilaç kullandık,zaten düzenli olarak kontrole gidiyorduk sonrasında değerlerimiz düzelmişti.sadece ilacı düzenli olarak kullanmaya özen göstermek gerekiyor diye hatırlıyorum.