Zuzu_pufy ben eski İstanbul döneminden bir dolandırıcının gazeteye verdiği röportajı okumuştum. Sülün Osman, hatırlarsın belki… hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi bile dolandırmadım diyordu.. biz Ohh ne güzel ucuza aldık diye düşünürken aslında en pahalıya maloluyor.. ne diyeyim