Merhaba benim bebegim 2600 dogdu doğumdan sonra 2400 e geriledi suan 1 aylık 3300 kilosu hem anne sütü hemde sma comfort kullanıyorum sizce kilo alımı nasıl mamadan memnunum gaz yapmadı golden goat kullanmıştım o kabızlık yapmıştı ama simdi evolvia yi okuyunca acaba denesem mi dedim sma kullanan var mı aranızda