gulcnnkan
Valla hiç ne kusma ne ishal - kabızlık nede gaz sorunu yaşamadık çok şükür başta doktor hipp kullandırdı bebeğim gazdan kıvrandı bende anlamadım mamayı değiştirdik çok şükür düzeldi
Kilo alımında hep çok iyiydi en az ayda 1 kilo alıyordu prematüre bir bebeğim vardı şimdi hiçbir farkı yok aynı aydaki bebeklerle gayet memnun kaldık deneme boyu var diye biliyorum ben öyle başlamıştım isterseniz bir şans verin derim inşallah sizede yarar 🙏🏻🌸