Acu_ beasmir ben temiz kullanılmamış kalıp sabun bıraktım. Eskiler söyledi🤭 ertesi gün ağrısı bir iki gün sonrada şişi geçti
Acu_ beasmir kalıp sabunu sütyenimin içine bıraktım benm sol tarafım daha çok ağrıyordu. Birde sol emziriyodum sadece ben. Göğsümün soluna bıraktım sabaha kadar kaldı. Ağrım kalmamıştı
beasmir Bide birden kestim ben hemen unutsun acı çekmesin diye ama çok kötüyüm göğüslerim patlamak üzere