Glshtym Hanımlar merhaba 20 aylık kızımı sütten açmaya çalışıyorum geceleri bildiğiniz uyumuyoruz son yirmi gündür doğru düzgün uyku girmedi gözüme bu durumdan çok çok rahatsızım gün içinde çok bitkin ve uykuluyum resmen hayat enerjim alınmış gibi geceleri yarım saatte bir kalkıyor emmek için vermeyince kriz gecirir gibi ağlıyor mecbur gene veriyorum ve her emmesi yarım saatin altında değil gün içindede emerek uykuya geçiyor o uykuda beş dakkayı geçmiyor iki aydır ara ara açmaya çalışıyorum her gün anlatıyorum süt bitti uyudular dinleniyolar ama hiç anlamıyo eşim sürekli işte bana yardım edicek tek bir insan yok perişan haldeyim lütfen sütten açma tecrübelerinizi benimle paylaşın yada bu kesin çözüm dediğiniz şeyleri yazın simdiden çok teşekkür ederim
elifdedim Glshtym sabır taşı sürün tiksinir zaten sonra 3-5 gece çok ağlar uykusuz kalırsınız ama zaten bu şekilde de uykusuz kalıyosunuz en azından finalde uyuma ihtimali var birden kesmek size zarar ama bence önce geceyi kesin sonra gündüzü çok düşkün bebeklerde konusarak anlatmak pek mümkün olmuyo maalesef bende aynı dertten muzdaribim gündüzleri azalttım ama geceyii kesme işi gözümde büyüyo kardeşim yanıma gelecek o varken kesicem ki uykusuz kalırsam gündüz o varken uyuyabileyim 😊
Glrmila Glshtym ayni sebeplerden 19. Ayda memeden ayirdim. Eski postlarimi okuyabilirsiniz suan cok iyiyiz 21 aylik olduk sabir tasi kullandim siz kesin kararli olun ve öyle baslayin. Oncesinde sut bitecek az kaldi sen artik buyudun yemek yiyebilir su içebilirsin diye hep anlattim bende. Ilk gun cok zordu sonra kabullendi
Huma_kus34 Glshtym 11 aylıkken gece emmeye ihtıyacları olmadıgı ıcın kesmiştim 19 aylıgız gunde bır kere emzırmeye düşürdüm suan 3 haftanolucak aksı durum taşmadık guzel ılerlıyoruz şükür 🙏
Acu_ Glshtym bende sabır taşı ile kestim. Ama sabır taşından önce kararlı olmanız lazım. Bir kaç kez deneyip vazgeçmişsnz yılmayın. Bebekler çok zeki. Oğlum her istediğinde gittim sabır taşını tekrar sürdüm. Üç gün sürekli istedi ama isterkende ööö acı dedi almadı. Sonra istemeler azaldı unuttu
Glshtym Glrmila hep konuşuyorum ama nafile sabır taşını duydum ama nasıl kullanılıyor işe yarıyor mu acaba
Glshtym Acu_ sabır taşını deniyicem ama nasıl kullanmam lazım bide emerek uyuyor vermediğimde asla uyumuyo ve kriz geçirir gibi ağlıyor mecbur veriyorum memesiz uyutabilsem halledicemde
Glrmila Glshtym kullaniminda bir zorluk yok ben oglen uykusuna gecmeden once kesmeyi planladin sabah ve sonra emdi sonra ogle uykusuna gececekken ona göstermeden musluğun altinda tasi ıslatıp gogus ucuna surdum.komur gibi siyah bir görüntü veriyor istediginde gosterdim agzina bile almak istemedi bazi çocuklar oan rağmen almak istiyormuş zararsiz bir icerik ama acı keskin kötü bir kokuya sahip sabir tasi kesin cozum ya görüntüden tiksinecek ya tat ve koku
Glrmila Glshtym gunduz uykusundan baslayin kesmeye ve kesin kararli olun bir sekilde uyuyorlar ciglik kiyamet o gun zor olabilir ama sonrası alisiyorlar kabullenip.
Acu_ Glshtym işte orda tekrar sürün ve isterse verin almıyor zaten iğrenç bi tadı var. Yada istediğinde meme acı pis diyin. Siyah bi taş zaten ıslatıp göğsünüze sürüyorsunuz. Her istediğinde süreyim diye ben az suyun içine bırakmıştım istedikçe sürdüm
beasmir Valla bende siyah bant yapıştırdım uff olmuş dedim 2 gündür ağlıyo ama istemiyo ama çok kötüyüm ruhen fizikten göğüslerim çok ağrıyo patlamak üzereler bi öneriniz varmı
Glrmila beasmir ben 3 gun boyunca gunde 1 kere gogsumu rahatlatacak kdr sagim yaptim ve sagdigim sutu buzluga attim hastalik vs olursa yine veririm bir sekilde icer ziyan olmaz. Cok siki bir ic camasiri giymeniz gerekir damarlarin calismamasi icin benim goguslerin 3 gun sonra asiri bir rahatsizlik vermedi 1 ay boyunca siki ic camasiri giydim 2 ayda kesildi diyebilirim sutum cok az sikarsan geliyordu
Acu_ beasmir ben temiz kullanılmamış kalıp sabun bıraktım. Eskiler söyledi🤭 ertesi gün ağrısı bir iki gün sonrada şişi geçti
chaos Glshtym Dünya üzerindeki memeye en düşkün olan bebek olarak tanımladığım kızımı 34 aylıkken kestim, 2 yaşından beri her gün ama her gün başının etini yedim bir gün sütler gidecek sen büyüdün dahada büyüyeceksin vs arada sabır taşı sürdüm aa bak yine hasta olmuşlar iyileşince emersin diye araları uzattıkça uzattım gece saatlerce uyanık kaldık ağladı zırladı bol bol upuzun bir sürece yayarak en sonunda unuttu
Kuzeymiram Glshtym bende 21 aylkken kestim , ketcap sürdün pis oldu dedim 3 günde alisti , yarim saatte bir uyanip anne sutu almak istiyordu, son care boyle oldu simde gece sadece su icmek icin bir yada iki kere kalkiyor okadar