KuzeyiinAnnesii ben bikaç sene önce bi çanta almıştım ama türkiyede hiçbir mağazada kalmamış o kadar da çok istiyorum ki neyse internet sitesinde buldum aldım bekle bekle gelmiyo 😂 sonra bi baktım özür mesajı sonra hediye puan falan gelmedi yani hala içimde uktedir 😌😅 Allah başka dert vermesin 😂😂 inşallah gelir seninkiler 🙏🏻