basakhanim34 sebnem esas bırakman çok tehlikeli hamilelik boyunca endokrinoloji kontrolünde doz ayarlanacak ve kullanacaksın
king30 sebnem troid ilacını bırakmayın çok önemli hamilelikte bebeğin beyin gelişimi için. Ben hamilelikten önce LEVOTİRON kullanıyordum hamile kalınca aynen devam ettim doktor kontrolünde… Mutlaka dahiliye ye gidipyeniden ölçüm ve doz ayarı yaptırın