sebnem bende de tiroit sıkıntısı var ama ilaç kullanılacak seviyede değil hamilelikte tiroit ilacına 25 ile başlayıp 75 ile bitirdik bebeklerde zeka geriliği vs yapabiliyormuş o yüzden mutlaka kullanacaksın demişti doktor her ay dahiliyeye muayene oluyordum kan veriyordum mg tekrar düzenleniyordu sonuca göre