keremarasmomm on gün sürüyor çişini yaparken ağlaması normal ben ağrı kesici veriyoydum yatmadan önce çok fazla ağlıyordu doktora sordum bunu yaparken tabii ki bez değince haliyle ağlıyordu geniş bez kullandım sık sık değiştirdim bezini bazı kremler yakıyor bu arada o yüzden pudraya başvurdum çok geçmiş olsun