keremarasmomm Arkadaşlar oğlum iki aylık cuma günü sünnet ettirdiki iki gündür çişini yaparken çok ağlıyor katıla katıla. Çişini yapınca rahatlayıp susuyor aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda
Uckisilikaile keremarasmomm doktor krem vermiştir. 5 gün falan o kremi pipisine bolca sürün. Ama bayağı bol sürün. Beze yapışma durumu olunca çok ağlıyorşar. Benim oğlum 5 aylıkken sünnet oldu. İlk gece bol sürmemişim çocuk uykudan ağlayarak uyandı. Bolca sürünce rahatladı
Esrans keremarasmomm Merak etmeyin bu çok normal sonra şişip sarımsı bir tabaka oluyor iyileşme belirtisi demişti doktor o dönem bir numara daha büyük bez kullanıp pudra dökmüştüm krem süremiyordum doktora sorup yaptım bunu sekiz gün sürmüştü bu süreç
keremarasmomm Dolores ilk çişini yaparken ağlar diyorlardı onun normal olduğunu biliyordum ama her ciste bu derece ağlayınca korktum oluyor mu bu şekil yani
keremarasmomm Uckisilikaile doktorumuz kantaron ve zeytinyağı sürmemizi söyledi onları sürüyorum nemli kalıyor hep kuruyup yapışmıyor ama tuvaletini yapmadan önce çığlık kıyametiz dayanamaz oldum bu ağlamalarına yolunda gitmeyen bişey mi var diye korkuyorum
Uckisilikaile keremarasmomm ister istemez kuruma olabilir. Bebekler için Vazelin var onu sürmeyi deneyebilirsiniz. Sünnet süreci ortalama 1 haftada geçiyor.
cnsyldz Muhtemelen yoktur. Bizim de sürecimiz sıkıntılı geçti. 5gün boyunca ağladı. 10günde tamamen iyileşti. Az daha sabır canım anne :) içiniz rahat etmezse bi doktoruna gösterin tabi :)
ugrakyagiz Korkmuş olabilir ağrı kesici verin ben 4 gün boyunca 6 saatte bir verdim ağrısını fazla hissetmesin diye
keremarasmomm ugrakyagiz fitil veriyorum bende ağrı kesici olarak sabah akşam veriyorum rahat uyuyor en azından
keremarasmomm Esrans bizimde yedinci gün bugün hala devam ediyor ağlamalar bende kantaron yağı sürüyorum ama hala idrarını yaparken ağlıyor çocuk doktoru devam ederse çocuk cerrahına gitmemizi söyledi çok tedirginim aksi bir şey olacak diye