Ay kızlar birşey diyin yaaa banada ben enson geçen ayın 1inde oldum ve daha olmadım 4hafta olcak nerdeyse olmadım nirmalde 20gunun üstünde olurdum ama smdi 30gun olcak olmadm test yaptım 3gun önce çıkmadı napcagimi sasrdm ve mazeret ağrısı gibide ağrım oluyor ara ara